Wednesday, January 16, 2013

where the heart should belong to ......

asalamualaikum peeps :)

where should i begin ? ermmm , tak semua orang boleh puaskan hati mereka . but for my situation , aku taktau sama ada aku betol-betol happy kan dia or tak .. and it keeps questioning my mind , erghhhhh ! serabut kepala otak aku wey ! and another thing , serius ! aku memang suka berfikiran negatif ! so , ape pun , jangan buat aku berfikiran macam tu .. yes ! selama ni aku banyak bersabar . sabar . sabar , sabar ! and you want me to repeat that word ? S A B A R ! aku dah tak larat nak pendam rasa sakit hati aku , kecewa aku .. dah tak bolehh ! and the worst is , i can't keep it .. menangis ? jangan cakap laa , it worthless ! 
kbyeee 

Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013