Wednesday, January 19, 2011

aku peminat k-pop .. 'kipas-susah-mati' ..

Da lame rase nye aku tak update blog ni..maklumlah..sejak dua menjak ni busy tak tentu pasal..hehehe busy ke  , ??  semalam, 18/1/2011 .. aku sengaja ter'usha' majalah kegemaran aku .. then dalam majalah tu sume artis kegemaran aku .. of course la korean grup kan .. aku start minat dorang ni mase aku terpengaruh dengan kawan aku fazela n lilo .. pasal dorang jugak lah aku jadi 'kipas-susah-mati' k-pop ni .. first korean grup yg berjaya membuka hati aku .. chewwwahhh ! mcm bf lak ley bukak2 hati ni ... hehehe ! .. ialah BEAST .. jejaka-jejaka ni lah yang buat aku jadi 'hard-die-fans' dorang .. 


Nur Atiqah Idros Saidi
nie adalah poster dorang .. betape aku minat sgt kat dorang

antara jejaka yg aku minat sgt adalah .. calon-calonnya ialah *drummer role please* .. YANG YOSEOB n GI KWANG .. 

Nieylsa Jiehaa

yang ni ialah YANG YOSEOB .. wahh ! sekali tengok pasti tertawan .. suara yg sedap didengar .. n muke yg agak2 cute jugakk lah .. mule2 aku tak perasan dia sebab leka dngn GI KWANG a.k.a AJ .. lagipun mase tu rambut dye blonde so, aku tak minat (jahatnye aku) . tapi bile aku start tngok video klip BEAUTIFUL .. dengan muke dye yang cute n rambut dye yang baru tu .. jatuh hati habis aku .. *gedebukkk* .. bersinar-sinar mate aku tngok dye yg makin HANDSOME .. SARANGHAEYO YOSEOB !





yang ni pulak adalah pujaan hati aku yang pertama GI KWANG a.k.a AJ .. hahaha ! wahh .. byk pulak bf aku yer .. hahah ! tak termasuk bf yg aku sayang lagi .. hahahah ! ..yg ni aku jumpe mase first time aku tengok video klip BAD GIRL .. sunggoh ncemnye dye .. hehe ! *perasannye aku* ..

so . dengan sebab tu lah , aku minat giler ngn lagu dorang .. first yg aku dengar ialah BAD GIRL .. smpai sekarang aku tak jemu dengar lagu tu .. sampai boleh hafal lirik nya .. ada jugak kwn2 aku yg tanya kau cakap bahasa pe tu .. haha ! aku ley gelak je .. 

so .. itu je lah yang aku ley cerita sal korean grup yg aku minat giler ni .. aku akan support BEAST sampai bile-bila .. SARANGHAEYO BEAST ! ..

Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013