Monday, January 3, 2011

zaman sekolah & my bestfriend








..selepas 20.1.2010..sudah sah la aku bukan budak sekolah lagi..sedihnya..tak dapat jumpa kawan-kawan lagi..
aku mesti akan rindu dengan dorang sebab lepas ni masing-masing akan buat haluan sendiri..aku rindukan budak-budak kelas form5 aku..kerana dorang la aku gembira selalu walaupun ada kalanya aku sedih jugakk..antara sebab yang tidak diketahui..heheheheehe..aku ingat lagi first time aku masuk kelas tu..mula-mula rasa janggal jugak sebab aku tak kenal dengan dorang..masing-masing pandang muka aku macam nak tak nak je aku masuk kelas tu..tapi lama-lama,perangai masng-masing da mula nampak..ada yang suka buat lawak dalam kelas utk happykan kiteorang..aku pun da makin rapat ngan dorang..sampai la kiteorang semua nak berpisah..masa tu masing-masing nampak macam sedih je *nampak je* .. walau pun tak tunjuk tapi dalam hati semua sayu sebab lepas ni takkan berjumpa da..


..lepas tu,.masa aku dalam kelaS ni la aku jumpa dengan bestfriend aku..siti nuratiqah dan ainil akhma..
dan yang paling aku tak sangka..kiteorang akan jadi kawan baik..*sukanya aku*..kemana kami pergi..pasti bertiga..susah nak berpisah la senang..hehehe..yang paling penting..aku sayangkan persahabatan ni..walau ape pun kami tetap kawan sampai bila-bila..


<center>Cty AtyQa
siti nuratiqah..kawan yang paling aku sayang







<center>Ain Niel
ainil akhma..kawan yang aku sayang jugakk ...








   



Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013