Friday, February 25, 2011

- jgn biar aku SENGSARA ! -

jangan HUKUM aku !!!

aku rasa mcm dunia aku da berakhir . segala yg aku curahkan dah mcm takde pape . entah lah . aku mengaku semua ni salah aku . mulut aku yg  takde insuran ni buatkan aku makin jadi gila . detik hari itu . bagai menghantui aku , aku tahu aku yg salah tp  jgn biarkan aku sengara . Aku taknak segala yg kita bina hancur berkecai mcm tu jer . PLEASE ! I BEGGING YOU DEAR !! . Lepas dia buat mcm tu . aku dah takde semangat nak buat apa-apa . About lesen kereta . dia yang pakse aku amek . dia kate . nnti boleh aku bwk dia jalan-jalan . bila aku engt balek . aku menangis , REALITI . lepastu . aku usha balek mcg2 yg dia penah bg kt aku . aku RINDU  !!!! Detik pertemuan aku ngn dia kat FACEBOOK . dari situlah segala-galanye bermula . Setiap hari aku rindu nk usha mcg2 dekat FACEBOOK tu . How i miss him so muchh ! . Sampai hari ni . aku menangis bila aku engt balek . Aku cume nk tnye dekat dia . Dia tak rindukan aku ker ? aku merayu jangan buat aku mcm ni . Hari ni 25/2/2011 . Ad something yg buat aku teringat kt dia but .  aku takde semangat nk bgtaw . cukup la sekadar aku bg hint jer . hurmmmm . end here . ad mse aku update lagi k . aku just nak ckp I MISS YOU abg ! -

- I miss you and i love you -

Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013