Thursday, April 21, 2011

nak KECIK . XXXXXS ! :)

assalamualaikum . hari ni entah apa mimpi aku nak buat entry yang kurang pandai ni . hahaha ! *gurau je* . dekat sini aku cuba la nak rahsia kan something . whatever it is , aku tetap nak jugak kurangkan . itu adalah muktamad . jangan pulak ada yang cuba hasut aku menjamah macam-macam jenis makanan . haha ! bukan apa , aku teringin pulak tengok orang lain cantik-cantik tapi aku tak . bukan aku tak terima takdir Allah tapi kita cuma mencegah sahaja . aku teringin tengok orang fesyen macam-macam tapi aku tak boleh . bukan la tak boleh cuma kalau nak berfesyen tu macam tak kena jer . huh ! apa-apa pun aku nekad untuk kurangkan . lagi pun aku dah pasang niat masa sekolah , sebelum aku sambung belajar , aku nak extra slim . hehehe ! sebab nanti kat tempat belajar tu ramai yang handsome. haha ! apa la aku ni , orang pergi belajar aku pergi cari boyfriend . haha ! "udah jiehaa jangan mimpi" hahaahah ! hope project ni berjalan dengan lancar . doakan aku oke . chaiyok chaiyok jiehaa 





*p/s : aku nak macam ni > extra:kaki panjang . extra:tinggi . hehe ! angan-angan <








Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013