Sunday, September 4, 2011

genap setahunn . LOVELOVE :)

hey sayang :) .. HEHE ! ( T_T) . jangan tertipu dengan perasaan jiehaa ni ye .. sori sebab jiehaa niy suka memendam perasaan .. HUHU ! papepun dengan tarikh hari ni (04092011) aku bahagia walaupun hati aku sedih .. hmm . tapi taknak tahu la .. yang penting aku bahagia dengan tarikh niy .. KERANA tarikh ni aku tak dapat lupakan dia , KERANA tarikh ni jugak la , buatkan aku rasa pahit manis dalam bercinta niyy .. thanks abang :) .. bermula tarikh niy , bermula lah segala-galanya tentang hidup aku dan dia , permulaan perkenalan di laman FACEBOOK sehingga hari ni .. lamaran yang aku takkan lupa .. HEHE ! malulahh sayee *menggedik jap* :p .. HAHA ! aku harap hubungan ni berkekalan *aminnnn* .. that's all guys :)  have fun for this eid ..




p/s : aku sayang dia sangatsangat , dah seminggu tak contact aku , rindu dia .. hurmm :) *dia busy*


Thumbs up untuk post ni

1 comment:

  1. along !! hee sweet entry yaw.. wink~ :))yup2.. ameen.. eh jap.. ehek !! sdap lagu.. jgn lpe lawat mine ea.. hee

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013