Tuesday, March 5, 2013

arghhhh ! JERAWAT ! ....

assalamualaikum semua ,
huh , mood terbang ke awangan pulak hari ni rasanya ,
tetiba tetamu tak diundang main cak-cak pulak , betapa stress nye la makcik sekarang 

seriously , dua hari lepas elok je taknak naik , tetibe hari ni , sakit dengan naiknya jadi serentak,
yang paling best , bila dia sebijik je naik kat muka , 
nasib sebijik kalau dia jemput semua sedara mara dia , habis makcik . hahaha !

JERAWAT ? memang tension sangat , tapi at least , ada la jugak rasa suka sebab 
dia nak singgah dekat muka aku ni , 
hehehehe , then , seusai je solat isyak , aku terfikir nak cari petua or cara nak kecutkan jerawat,
aku bukan nak petua hilangkan just nak bagi dia kecut je sebab time ni , bagi aku maksudnya 
jerawat "belum masak" lagi .. 
kenapa ?
entah , aku dengar perkataan jerawat "belum masak" tu pun dari kawan-kawan aku yang
dah berabad lamanya .. 

ada jugak kawan-kawan aku yang bagi cara , also my BF la , 
diorang suruh try pakai oxy or T3 
nak jugak cuba ,
mana tahu jerawat ni mahu kecut ke ?

macam sebelum-sebelum ni , kalau jerawat singgah
aku selalu buat taktahu je , even sakit sekali pun , 
aku biar je 
tapi bila dia naik , aku suka usik 
*ontah lahh ? den pon taktau*
*takdo kojo ekau ni yo*

okay , rasanya itu je entry aku kot untuk hari ini ,
melepaskan geram dekat encik jerawat ni yang sesuka hati datang
hahahahah ! nyte all :)

Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013