Sunday, April 14, 2013

speechless ..

hai everyone .. urmm , agak dah lama jugak tak menaip ni , otak pun dah makin tepu nak menaip sejak habis sekolahh ni .. haaaaaaaa ~ ! seriously , hari-hari aku semakin berbunga . kadang kadang dah tak jadi bunga pun ada , . okay , i almost have about 5 months nak stay kat rumah then berjauh dengan family and also buah hati .. aku terima sebab aku yang nak , itu okay lagi .. yang paling buat aku berat hati adalah aku akan tinggal kan family aku .. bukan apa , sebelum ni aku susah nak berenggang dengan rumah dan family aku kecuali any event yang berkaitan dengan sekolah je .. so , aku akan mulakan hidup baru as a STUDENT life , dikelilingi kawan-kawan baru , senang kata , aku akan rasa kehidupan di sebuah tempat yang bernama menara gading dan kampus .. hati aku still berkecamuk bila tiba-tiba dah dapat tawaran , terkejut , gembira semua bercampur .. nak pulak stay dekat kampus yang duduk kat tengah bandaraya kuala lumpur .. ouhh ! tu satu lagi yang paling aku risau .. duduk di tengah kesibukan kotaraya ni kadangkala seronok , tapi ada sesetengah perkara yang perlu dipertimbangkan . even rumah aku dengan bangsar almost 2hour tapi , aku akan belajar duduk jauh dengan family .. yes ! aku kena berdikari .. semua benda aku kena berdikari .. aku akan jumpa dengan bermacam ragam orang .. huihhh ~ aku tengah takut sebenarnyaa . how my life gonna be later ..
Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013