Sunday, March 27, 2011

- hari syok pergi meng'USHA' -

semalam hari paling best bagi aku ,. hahaah ! nak taw sebab ape ? aku dpt follow family aku pergi jalan2 dekat teratak riverview . heheheeh ! aku bukan saje2 pergi jalan2 tapi sambil tengoktengok kan adik aku yang tengah bercamping uh . ape lagi , dengan kesempatan ni lah aku pergi meng'usha' tempat tu . pergh ! memang best gila lah tempatnya . sepanjang perjalanan ada je sungai aku nampak . masa tu dalam hati membuak-buak nak mandi sungai , tapi apakan daya aku hanya mampu melihat . heheehehe ! *macam pasrah jer ayat tu kan* . lepastu . dalam tu pulak ada dusun durian . pergh ! lagi la . sepanjang jalan tu bau durian jer . hahah ! teringin dah nak makan durian , tapi tengok je la . aku siap tanya parents aku lagi

"Mama, balik ni kita borong durian k?"
"nampak tak setiap pokok durian yg ada kat atas kereta kita ni?"
"ye"
"kalau jatuh atas kereta kita , makna nye kita lah yang punya durian"
"hahahaahahah !"

haha ! dengan selamba mak aku cakap macam tu . apa lagi , aku lah gelak paling kuat dalam kereta.almaklumlah . masa niy aku tengah jadi Anak Tunggal Sementara . heheheh ! mase tu gelak tak fikir apa-apa dah . fikir seronok jer . then sampai la aku kat teratak riverview ni . tempat nye memang cantik giler ar . memang tempat berkelah . kalau ada bintang aku bagi 5 bintang ar  . tapi yang syok bagi aku sebab ada tempat bercamping . lagipun aku ni da lama tak pergi camping . hehehe ! teringin sangat nak merasa suasana camping tu lagi . =)

-nilah tempatnye . siap ada chalet lagi :) -






hahah ! dalam masa tu jugak lah aku pergi try jambatan gantung , first time naik . emg gayat . lagi2 lalu atas air sungai yang tengah deras tu . kalau lah terjatuh "malang tak berbau" la jawabnyer . hanyut dibawa air yg deras . dalam tengah takottakot tu sempat lagi berposing . hahahah ! model tak berbayar la katakan . heheeh !


-nampak cam berani kan . dalam hati takut sebenarnya budak ni =) -


- nilah apa yang aku bawak mase pergi picnic uh . macam2 -




- happy family -
Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013