Monday, March 28, 2011

- kegilaan KOREA a.k.a K-POP -

persoalan pertama yang keluar dari kepala otak aku ni . kenapa aku minat korea and also lagu-lagu dia ? hahaha ! jawapan aku mudah jer , aku SUKALAH . hehehe ! sejak akhir-akhir ni aku makin pelik , ramai pulak yang suka suki perli aku , entahlah . hahaha ! aku mula start jadi gila pasal ni masa first time aku tengok muka mamat-mamat ni kat tv . masa tu ak tak expect apa-apa pun , tapi agaknya dah jodoh kot , terus pandang and jatuh hati . hahahahahaaha ! tulah aku layan k-pop . satu lagi pasal lagu korea ni . tak banyak orang faham, . oke . tu lah masalh nya . tapi bg aku senang jer . g kat google , cari translation english then tengok . kadang-kadang aku jiwang dengan lagu korea ni . hehehe ! so jangan ingat aku tak faham k .

mamat-mamat nilah yang buat aku mula jatuh hati kt k-pop



then , bermula dari situlah , aku minat dengan banyak drama korea . sampai sanggup download lagi . minat punya pasal . lama-lama depan lappy pasal nak download pon aku tak kesah sampai mak aku pelik . ada masa aku tak berganjak langsung dari depan lappy tu . eish2 !

he's beautiful
cerita yang paling aku minat . hahah ! terpesona ngn jung yong hwa a.k.a kang shin woo dalam cerita ni . handsome pulak mamat ni .

marry me mary 


Dream High


Dream High , ni adalah drama kesukaan aku . cerita pasal budak-budak sekolah muzik , ada masa cerita ni kelakar jugak . hehehe ! yang penting aku sukakan JINGUK a.k.a TAECYON 2pm .




Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013