Saturday, March 19, 2011

- my real HEART it is . guesss what ? -

so mess my LIFE now ! entah laa . da berapa hari angin aku tak baek je  . MAYBE , dgn boyfriend aku and also member2 aku , aku nampak ceria , chill . GILER . tapi dalam hati aku selalu ade something yg tak kena . even itu masalah aku , aku takkan sesekali lepas kan kat orang tak tentu pasal . Kita punya problem , orang lain kene tempias . NOT FAIR la kan .. tapi aku selalu pulak jd tempat org melepaskan kemarahan . hurmm . entahlah . kadang-kadang , apa yang kita buat kat orang , tak semestinya dia akan buat sama apa yang kita buat 
aku terima je la nasib aku ni . Then , da berapa hari jugak aku da tak tangkap cintan ngn FACEBOOK . aku hanya mampu menge'like' and komen status saper2 jer . tngok FACEBOOK pon aku rase cam da bosan kot ??  hari ini pulak (19.03.2011) aku baru balek dari kampung halaman aku di jengka,pahang .lepas tu terus anta adik aku pergi airport . dengan muka masam mcm limau tak cukup masak , nak bercakap pon org tanya sepatah , aku jawab sepatah . mcm besar sgt masalahnye . adooi !  nak kata masalah rumah tangga . takde lah pulak aku rase . tapi berapa hari ni memang hati aku mcm ade something yg tak kene . puas aku fikir . tapi tak dapat-dapat jugak klu nye . so , aku amek keputusan . aku pendamkan je . and satu agi perangai yang aku rasa tah bila nak berubah pon taktaw . aku suka memendam masalah . dr parents aku , BF aku and member2 rapat aku . puas bg nasihat ., tp tak jalan jugak . tah bile aku niy nak berubah pon taktaw . benda ni da jadi serius sebab aku penah mengalami kemurungan yg teramat sgt . smpai tak makan , parents aku risau giler . masalah nye pon because my study jer . aku da macam give up jer . so , aku mintak maaf sangat2 kat korang semua . tapi smpai sekarang aku takley DETECT ape yang ada lam hati aku . semua nye bercampur-baur . lastly , aku tak dapat byk sgt idea ni . cume niy  je aku ley luahkan . yang laen bia aku keep it by myself . 



Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013