Thursday, March 24, 2011

- what i want ! ! ? -

hari ini adalah hari yang paling BOSAN kot ?? mana taknye , dok rumah yang dah  mcm penjara ni  huish !  . sejak habis sekolah ni keje aku cuma makan tido , makan tido . da takde keje lain dah . cuma yang sayang sgt . keje aku ni tak dibayar gaji . sedihkan ? haha ! mengarut je aku ni . almaklumlah , otak tak center . haha ! jangan diikutkan sgt otak aku ni . dengan korangkorang sekali masuk air cam aku . hahaha ! hari ni bangun pagipagi . first thing yang aku buat adalah membelek majalah kesukaan aku . entah tibatiba mcm mana bole terfikir nak belek . tengah dok belek uh , aku terjumpa la satu kasut yg agakagak menawan dimata aku , cantik dihati . chewwwwahh ! *diva sungguh perempuan ni*aku dah lama teringin nak kasut ni tapi tak berkesempatan nak jadi hakmilik . haha ! sneakers ni sbenanye aku tengok ramai lelaki yang pakai tapi aku minat sgt . lagi pun aku ni kuat bergaya . cuma kadangkadang bila aku bergaya tak kene dengan fesyen nye . haha ! da rosak fesyen orang pulakkan . yang penting keinginan untuk bershopping membuak-buak . ak da takley nak setel bila aku teringin nak keluar KL dengan cousincousin ku . 
  

kasut yang menjadi pujaan hatiku . purple gitu :)


satu lagi yang aku jadi gila bile jumpa adalah DSLR . ni kalau jumpa bukan je gila , agakagak tak center terus kot . bila aku tengok , aku makin addict nak berposingposing . wahhh ! kalau aku pergi manamana , aku selalu nmpak orang bawak pergi berjalan . time tu perghhh ! jeles giler . masa tu da bermimpi-mimpi . hahah ! whatever it is . aku nak jugak kamera ni . fullstop .


i love this very much but just not have the right time to have it :(     


 and lastly . my favourite phone . huh ! da lama aku tergiler-giler kan phone niy cuma tak dapat je . wat masa sekarang . hanya mampu berangan-angan . hahaha ! 

- SE VIVAZ . hahah ! tggu waktu jer . sekarang hanya mampu ber sabar :)
 






Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013