Monday, April 18, 2011

bila POST aku takde title

hahahaahahhahahah ! gelak je kerja aku kan . hahah ! tapi sebelum aku lupa ASALAMUALAIKUM
:) . hehe ! tu la akibatnya suka sangat sampai salam pun lupa nak bagi . maaf ye semua . hari ini entah apa mimpi aku nak buat post lagi , bukan apa . memandangkan post aku tiada title . mesti korang akan cakap aku ni akan mula merapu tak tentu pasal . hahaha ! bukan apa . memandangkan aku overnight semata-mata nak mencantikkan blog . cantikkk kerrrr ? yeuwwww ! langsung tak kan . tambah buruk lagi ader la . hehehe ! okeee . kali ini i just want to say that i am happy . happy sebab aper ? aku dapat pergi shopping . akhirnyeeeeee ! setelah dijanjikan oleh my mum . kami pun pergi . agak rambang mata la jugak . nak pilih yang mana . tapi my mum stay cool jer tengok anak dia sekejap ke sana sekejap ke sini nak pilih baju . adoi ! aku yang tulis entry ni pun bila fikir-fikir balik aku pun agak pening memikirkan gerak geri aku tadi . hahaha ! huarghhhhhhhh ~ jam suda menunjukkan pukul 1.45 pagi . overnight ! nytez all . tidur awal takut pagi mata macam panda . hehehehe !

kejap-kejap . apa kaitan post aku yang takde title niy dengan tom and jerry ? pelik-pelik je aku ni . eishh2 !


Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013