Friday, April 15, 2011

DSLR: kamera kegilaanku

asalamualaikum . helo helo helo ! apa khabar semua blog-walker ? hehehe ! diharapkan semua sihat-sihat belaka ye - alhamdulillah - hari ni tiba-tiba semangat lain macam jer . hehe ! cuba kalau aku rahsiakan benda ni ? lagipun buat apa aku taip kalau aku tak beritahu . entah apa-apa kan ! haha ! hati da berbunga-bunga nak cerita ni . yes yes yes . 1 2 3 go ! hahaha ! jangan marah jangan marah . sabar ye . tadi aku keluar town then tak semena-mena aku ternampak ada sorang mamat hold kamera dia . then aku usha sampai terteleng-teleng kepala aku . hahahaah ! mana taknye , kegilaan aku pada DSLR makin menjadi-jadi . apa lagi aku balik rumah . haaa kau ! laju tak laju la aku bawak motor . haha ! *  ingatlah orang yang tersayang* hahahahaha ! balik-balik . semua family aku ada kat rumah ., apa lagi . duduk relax jap sambil buat muka special effect . hehehe ! aku tengok parents aku tengah tengok tv . aku mulakan perbualan . hehe !

aku : mama , ayah .. along nak kamera boleh tak ?
ayah : kamera apa ? bukan dah ada kamera ?
aku : kamera lain . DSLR . mcm pakcik z***i . boleh la boleh la ! *sambil buat muke cute*
mama : boleh je , tpi ada perjanjian la ye 
aku : boleh boleh , yakin bisa dong . 

hahaha ! apa lagi . perjanjian dimetarai la . cuma tunggu masa nak je . haha ! hati da berdebar-debar . fuh ! sabar je la . cemburu jugak bila tengok orang yang dah ader kamera DSLR ni . tapi apa yang penting .SABAR . ni lah kamera yang jadi idaman aku NIKON DSLR D3100










that's all la kawan-kawanku . like and comment oke . <3 u all !
Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013