Saturday, April 2, 2011

- coretan seharian yang gilagila :) -

hari ni adalah hari kedua dalam bulan april . huhu ! da dekat setengah tahun kan ? tak sangka masa cepat sangat berlalu . rasa macam baru semalam je dilahirkan *chewwwahhh* sebenarnya birthday aku bulan 6 . saja wat kejutan jap . heheh ! tapi tak terkejut pon kan . lalalalaalal ~ NO COMMENT ! aku bukan ape , saja wat gempakk jer lagipun da masuk bulan baru . dalam kalendar islam masih lagi rabiulakhir samasama lah kita meraikan kalendar islam ye . masa 1st april ada pulak yang terjah aku *aprilfool* . sebenarnya kita tak boleh sambut sebab tu bukan budaya kita . samasama lah kita renungkan . hehehe ! yang aku tak puas hati bila abang angkat aku pergi kejutkan aku dengan jiwang karatnya . hahaha ! *khas buat encikfitrihonam* - p/s: bkn name sebenar - hahahaha ! kau lah abang aku yang paling sengal * statement baek punyerrr . jgn mara yer =p  * hehehe ! lagi satu dengan adik aku yang sengal . sedapsedap je kenakan aku . lastlast , kena ceramah agama dengan aku . terdiam terus . hehehe ! . apa-apa pun tu je aku nak cerita . demamdemam ni pulak aku sanggup mengadap PC . huhuu . hheheehe ! doakan aku sihat oke . sayang korang :)) 
Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013