Monday, April 4, 2011

- no title -

kali ni apa yang aku nak buat dengan entry aku ye ? hurm , entah la . tibatiba aku tefikir nak buat pasal hidup aku . dalam banyakbanyak lelaki yang aku jumpa . tak kenapa dia je yang aku ingat and aku fikir . bila korang baca mesti korang pelikkan ? hehehe ! tapi entahla . sejak dua menjak ni . lepas aku break off ngn dia sebulan yg lepas walaupun tak cukup sebulan lagi . sejak tu . semua yang aku buat macam tak kene , mana-mana aku pergi , aku ingat dia . sampai kalau aku tengok cousin aku sendiri aku ingat dia . terukkan ? maybe aku sayang sangat kat dia sampai asyik teringat je . aku pernah cuba untuk lupakan dia , tapi takboleh . sebelum tu aku dengan dia tak contact langsung , tah tibatiba . minggu lepas . dia contact aku . masa tu aku tak expect apa-apa tapi aku  GEMBIRA . masa tu jugak aku boleh senyum panjang . ceria semacam . sampai kawankawan ngn family aku pelik . haha ! aku rasa dia lah yang kembalikan jiehaa yang asal . sejak tu , aku memang ambil berat pasal dia , dia pon sama . dia lagi faham aku , dia tahu apa yang aku minat , apa yang aku suka . aku mengaku aku memang sayang dia . pasal aku dengan dia sekarang . itu rahsia . bia kami je yang tahu . huhu ! cuma doakan kami bahagia . (": .

-just for u my Mr. A - 

Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013