Wednesday, April 6, 2011

- tumpang bahagiee -

pernah korang tumpang bahagia untuk orang yang korang sayang ? tipu la kalau korang tak pernah rasa langsung . maybe korang tahu apa yang aku rasa sekarang . kalau tak rasa tu maknanya aku syok sendiri lah ya *not in mood for this stupid joke * hurmm . aku tak tahu la aku nak describe diri aku apa sekarang . nak kata couple . ya . tapi aku sendiri pon tak pasti pasal diri aku . mungkin aku terlalu jahat kerana tak katakan perkara yang sebenar . mungkin juga perangai semulajadi aku yang kuat memendam . apa yang aku nak cerita terjadi dalam hidup aku . aku bukan terlalu terdesak cuma aku boleh menjadi pemerhati dari jauh . takkan aku nak memalukan diri aku kan . suka-suka cakap kat orang aku suka dia . sorry bukan style aku ok . aku rela sakitkan hati diri aku sendiri demi kebaikan aku sendiri . aku tak kesah orang cakap apa . aku dah sebati dengan menyakitkan hati dan perasaan aku sendiri . entah la . kadangkadang aku tak dapat detect diri aku sendiri ni macam mane . not in mood nak gelakgelak . apa-apa yang aku tahu pasal dia semua aku record . bukan dalam nota ok . but in my memory . hah !? sampai macam tu sekali , cuma kadangkadang ada masa aku akan tibatiba emo tak tentu pasal aku akan benci dia . kadangkadang jugak aku akan tibatiba sayang kat dia . hah !!! rasa macam buang masa jer semua tu . tapi bila aku fikirfikir balik . biar la dia gembira dengan kehidupan dia dengan orang yang dia sayang . aku just tumpang gembira jer untuk dia . mungkin dia bukan untuk aku . walaupun aku dengan dia selalu contact tapi perasaan tu tak mungkin akan terpadam macam tu . aku engt first tima masa dia komen aku . masa tu pasal line lembab . fuhh ! engat lagi tu . masa tu tak terfikir apa-apa pun . so . nama pun perasaan nak taknak . aku biar je lahh . lastly , aku nak cakap . aku rela jadi pemerhati dari jauh jer . aku taw dia mungkin takde perasaan yang sama macam aku . biar lah korang nak cakap apa-apa pun yang pasti aku takkan dan tak pernah akan beritahu pasal semua ni sebab aku tahu perasaan tu akan hilang jugak satu hari nanti * mintak-mintaklah * . that's all .
Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013