Thursday, April 7, 2011

- coretan merapu -

HEY HEY HEY  ! siapa di sana . boleh saya bantu . hahaha ! tah apa-apa aku ni . mengarut je lebihkan ? *angguk cepat* . hehehehe ! akhir-akhir ni aku da semakin bosan duduk kat rumah . tak tahu la kenapa , maybe takde apa yang nak dibuatkan . yang aku tahu online , online dan online . uish ! sungguh BOSAN . hehehe ! wahhh ! tak semena-mena boleh pulak online sambil basoh motor then terfikir pulak nak buat entry baru . hehe ! tp yang sedihnya tengah-tengah basoh motor hari nak hujan pulak . huuuuuuuuu ! tapi tak apa lah , hujan itu rahmat biarkan ia turun membasahi bumi ALLAH s.w.t ini . sejuklah pulak rasa nya bila angin menderu . hehehe ! masa ni macam-macam aku fikir . tentang hidup aku dan semua yang berkaitan dengan aku . cuma yang paling aku ingat adalah Encik A *bukan nama sebenar* . masa ini aku still keseorangan lagi . entahlah . mungkin rasa sayang itu buatkan aku ingat dia . aku harap dia pun sama . so , KITA ENJOY ! hahaha . melalut aku sampai , habis la . tapi takper . melalut aku masih boleh dicontrol lagi . hikhik ! . apa yang penting . aku happy dengan hidup aku dan aku tak menyusahkan orang lain . pada masa yang sama , aku nak berterima kasih kepada kawan-kawan aku yang sudi ada disaat aku susah dan senang . sayang korang ketatketat .



 buat korang yang aku sayang
 cik ziera
cik atyqa
cik zela
cik ainil
my Encik A*bkn nama sebenar*





-i love you unlyy sayang-

mood : happy,sayang,sedih,gilerrr

Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013