Wednesday, April 13, 2011

hangout yang tak terjangka :))

asalamualaikum semua . hehehe ! lama jugak tak buat entry baru . tapi takde la baru sangat sebab ada la beberapa minggu lepas or senang cerita sebulan la jugak . hahaha ! banyak betul simpang cik jiehaa ni kan . jangan marahmarah , nanti cepat tua . senyum ok . senyum itu sedekah . banyak pahala nya , cik jiehaa pun akan cuba senyum jugak lah * tersenyum sorangsorang  * jangan fikir cik jiehaa gila pula ye . hari ini happy jugak la sebab dapat keluar dengan dua orang jantung hati cik jiehaa . oops ! bukan boyfriend ye . my girlfriend . cik siti and cik ainil . dapat la keluar dating dengan dorang and lepaskan rindu and jugak lepaskan geram buli dorang . hehehe ! maklumlah , sejak sekolah lagi dorang memang kuat kena buli dengan cik jiehaa . kiteorang pon dah declare as adik-beradik . aku diberi panggilan along because aku lahir dulu , then angah iaitu cik ainil sebab dia lahir bulan 9 and lastly cik siti la . kami panggil dia adik . that's us . hehehe ! perangai semua cam giler-giler tapi bukan gila ok . hehehehe ! apa-apa pun kami la the best . hahahah ! okay okay , hari ini kami hangout samasama , macammacam tempat kitaorang pergi , shopping then pergi makan-makan dekat kfc . hehehe ! yang penting . cik siti la yang bayar . haahah ! kesian dia , tu la akibat kena buli dengan cik jiehaa . then aku terfikir nak pergi hantar phone kesayangan aku masuk klinik . ye la . phone aku ni da macam uzur sikit . apa lagi aku pergi bawak dia masuk klinik la . terpisah la dengan aku selama 2 jam . haha ! hasilnya . baru semula seperti aku pakai mula-mula dulu


jangan fokus pada NAMI , fokus pada phone tu . sut baru tu kan :)


heheheheheh ! apa-apa pun aku suka sut baru phone aku tu . maklumlah , mula-mula uzur , da dapat sut baru , berbunga-bunga lah hati aku . then ,  cik jiehaa ajak cik siti dengan cik ainil pergi shopping new shoes . hehehe ! first of all . thanks dekat cik siti sebab dia yang pilihkan . yelah  cik jiehaa kalau shopping rambang mata dibuatnya . apa-apa pun cik jiehaa appreciate pilihan cik siti . hehehe !


that's all . cik jiehaa rasa enjoy sangat . hehehe ! cik jiehaa rasa mengantuk lah pulak . jam dah menunjukkan pukul 1.30 . heheheheh ! asalamualaikum .
Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013