Tuesday, June 14, 2011

cinta book . hehe ! :)




assalamualaikum . hehe ! rasa happy menusuk ke jiwa hari ini tak tahu kenapa , tetiber nak tulis entry . woow ! semangat nyer . HAHA ! hari ni semua pasal kawan aku lah , aku cerita pasal boyfie aku yang aku dah kenal lama . HEHE ! perkenalan yg tak terjangka dari mukebuku ,. HEHE ! rasa bahagia sangat , dia asyik sebut-sebut sal cinta muka buku . last2 , aku tanya , tajuk lagu ke ? and dia ckp ye . ouhh ! ketinggalannya aku . HAHA ! takper2 .. then , hari ni jugak (14062011) , aku balek dari sekolah then terus terpacak dekat depan lappy , cari lagu cinta mukabuku , finally jumpa jugak . HEHE ! lirik-lirik dia tu . hehe ! suka2 .. apa-apa pun , malas nak cerita lebih2 .. I LOVE YOU my sayangs :) ..
Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013