Monday, June 13, 2011

Pengalaman mengajar aku lebih dewasa

assalamualaikum .. agak lama jugak aku tak buat entry baru kan ? hurmm .. entahlah , sejak akhir-akhir ni , takder idea pon nak buat . so , aku biarkan blog aku sampai bersawang * labah-labah dah beranak-pinak kot * aku taktahu nak cerita apa sebenarnya tapi pengalaman membuatkan aku lebih dewasa . mematangkan aku .. ya ! mungkin dulu aku masih berfikiran seperti kanak-kanak walaupun umur dah agak lanjut *no mood for this stupid joke*  . aku cuba tenangkan diri aku aku seberapa mana yang boleh , namun aku tewas jugak . aku tak mampu nak hadapi semua ni , aku terlalu sayangkan seseorang sampai aku sendiri lupa tentang diri aku sendiri . memang benar kata orang , cinta itu buta , apa yang dilalui ketika bercinta , semua nya kenangan manis yg tak dapat kita lupakan , adakalanya kita sakit hati tapi apakan daya , kerana sayang , apa yang ada di depan mata semua nampak bagus walaupun salah .. itulah kelemahan kita .

aku pernah sayangkan seseorang , dialah pembakar semangat aku bila sedih , dan dia jugalah yang memberi aku semangat dalam apa yang aku hadapi . namun semua tu macam dah tak bermakna , aku masih sayangkan dia seperti dulu tp nak buat mcm mana jika hati dah tawar . mungkin kesilapan aku jugak , dan mungkin
kesilapan dia . tapi mulut aku tak pernah lekang dengan perkataan "MINTA MAAF" . aku sedih bila dia
buat mcm tu . tapi nak taknak kita terima je la

aku cuma nak cakap , kalau aku berkesempatan untuk berhadapan dengan dia . aku akan cakap 
aku sayangkan dia , walaupun mungkin kami tak akan berhubung or whatever . 
ya ! memang senang untuk jatuh cinta , tapi untuk melupakan , bukan senang .. kenyataannya , aku  tahu dia
takkan tahu kebenarannya , tapi biarlah aku sendiri yg pendam apa
yang aku rasa . aku taknak menambahkan rasa sakit hati walaupun pada hakikatnya
hati aku memang tengah sakit :'( ..




 * ya allah , tenangkanlah hati hambamu ini *











Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013