Tuesday, June 7, 2011

Hanya kamu -> my Mr.Right ....

asalamualaikum , agak lama juga tak buat entry baru , maklumlah , sejak masuk sekolah sebagai pelajar PRA-U ni , agak sibuklah . tapi bila dah lama-lama ni baru ada idea nak bercerita . HEHE ! kali ini aku masuk dengan entry baru , about myself , my love and my life . aku cuma nak kongsi kegembiraan saja , dulu pernah aku buat entry pasal my Mr. right yang dah hilang dalam hidup aku , but now , HE'S BACK . apa yang aku suka sangat sebab dia datang balik dalam hidup aku . i'm so happy . tak sangka kan , even dah lama tapi dia still sayang aku dan , aku rasa aku bertuah sangat . i just wanna say that . I LOVE HIM so much ! thanks abg , ceriakan hidup sayang balik .


Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013