Wednesday, May 11, 2011

saya minta maaf .. saya terlalu sayang awak :(

Hurmm .. apa aku nak story ek ?? dah bersawang otak aku fikir pasal benda ni . cuma kadang-kadang aku tak tahan nak hadapinya ..aku mengaku bukan senang nak lupakan seseorang yang pernah kita sayang dan memang senang jugak kita nak sayang seseorang tu .. entry kali ni aku nak luah kan apa yang aku pendam selama berbulan-bulan lamanya . semua pasal dia . . dia yang aku sayang , yang aku rindu , cuma tak berkesempatan nak cakap kat dia . bukan apa , aku takut aku yang bertepuk sebelah tangan .. semua pasal dia selalu aku ingat . cuma dia ? entahlah . aku malas nak cakap lebih-lebih . . aku tak sangka yang aku akan sayang dia . masa awak tak contact saya , saya rindu sangat .. kadang-kadang saya cemburu tengok kawan-kawan saya bahagia dengan BF dorang , tapi saya tak kisah pun sebab saya bahagia bila dorang bahagia , tapi saya lagi bahagia bila awak ada macam kita dulu .  untuk awak , "saya minta maaf .. saya terlalu sayang awak" ..
Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013