Saturday, October 8, 2011

final EXAM .. ohh exam

 hey peeps :)
*senyum di bibir terukir tapi dalam hati , takde sape yang tahu*

actually..
dah berapa hari jadi macam orang yang wayar otak putus ..
HAHA ! *kelakar ke*->kalau tak kelakar jangan gelak<-
tapi nak taw jugak kenapa kan ?

huh !
bile penyakit M melanda diri memang tak dapat nak kata apa la.
semua bende tak jadik kan ?

M A L A S

tulah M yang disebutkan 
agak seriau la tengok perkataan tu
entah bila dapat lesen R kan..

from that word 
aku dapat satu kejutan (buat-buatlah terkejut) iaitu 
EXAM 
ouhh ! bila dia dah main cak-cak memang agak tegak la bulu roma 
macam mana korg rase tengok movie hantu yang bole buatkan
korang seram sejuk
macam tu la bila nak hadapi exam

but 

aku nak hadapinya dengan hati yang tenang 
takmau kelam kabut
lagipun satu masalah yang aku tak boleh lari
LAST MINUTE PREPARATION
dah tak boleh nak elak
dari dulu sampai sekarang
macam mana nak berubah ni ?
tepuk dada tanya selera =.='

aku nak jadi macam kawan-kawan aku yang lain
dorang boleh berjaya
kenapa aku tak boleh ?
yang pasti 
aku dapat jawapannyer
semua tu atas kita sendiri
perubahan bermula dari diri kita sendiri
hope sangat semua ni dapat motivate aku
untuk mencapai kejayaan yang aku impikan

that's all
but the reality is....



*p/s:harap dapat jawap exam minggu depan dengan semampu yang boleh . aminnnnnn :)


Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013