Wednesday, October 12, 2011

aku menyesal gila weyhhh !

PADAN MUKA aku !

tu lah perkataan yang sekarang melalut dekat otak aku (ehh ! apa aku kesah !? )
aku taktaw nak kata apa dah niy tapi aku teruskan jugak

hari ni menyesal gila . erghh !
bak kata orang pengajaran nama nya tu *eh orang diamlahh !! *
semangat datang tapi bila dah terdesak bukan semangat
padah namanya ..

fine ! hari ni aku exam , and something yang aku tak expect aku bole
tak sempat siap . urgh !
sedihh giler niyy :'(

mula-mula exam hati dah berkobar-kobar nak jawab betul-betul
 ye la , angan-angankan .. semua boleh 

yang penting aku nak menangis puas-puas sekarang
tak kisah la apa nak jadi . 
nak study pun , otak dan jiwa tengah mengacau nak main masak-masak kat kepala otak
aku niyy


*p/s : maaf sebab ayat aku agak kureng ajaqq .. sebenarnya otak tengah serabut sangat .. hope boleh setel cepat masalah aku ni 




Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013