Wednesday, November 30, 2011

A HAPPY WEDDING DAY ACHUU ~

hola semuaaa ~ hari ni misi aku nak post banyak banyak . HAHA ! berapa banyak ? tunggu je la ekk . hihi . okay , first of all , aku nak congrates dekat diri aku yang tak reti reti nak cabar diri menangani LOVE PROBLEMS . ouchh ! so proud of me .. -jerk- .. and thanks jugak dekat dia yang buat aku sedih okayy . . walaupun aku ni ikhlas sayang dia , tapi , nak buat cam mana .. terima je la kan .. back to the story , pada 27112011 , bermula lah episod baru dalam hidup mak su aku . dia dah pun sah bergelar isteri dan bertambah la keluarga kitorang , congrates achuu ~ dorg dah bernikah pada 11112011 . pandai jugak maksu aku pilih tarikh . HAHA ! tapi yang sedih nya masa dia nikah family aku tak pergi sebab ayah aku busy , so terlepas laa . and dorg bersanding pada 27112011 . so dapatlah tengok maksu aku ni di MAKE-OVER kan . hehe .! pape pun tahniah kepada my maksu cheah and paksu shah .. semoga berbahagia hingga ke anak cucu .. :)






*p/s : sorry , gmbar tak berapa terang .. banyak sgt 'cameraman' so , tangan asyik tersiku ngn org je :)


Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013