Wednesday, November 30, 2011

makan angin sampai kembong perut :D

hey peep* .

again ? HAHA ! harusslaaa entry lagi . hehe , kali ini entry aku nak citer pasal kisah aku gi jejalan makan angin , amboi ! mesti kembong perot aku kan asyik makan angin je . HAHA ! joke okayy . memandangkan aku ni masih dibelenggu masalah yang berpanjangan . fuhhh ! i hope i can face it walaupun untuk jangka masa yang lama . merawat luka hati ni mungkin perlukan masa walaupun dalam hati masih tersimpul rasa cinta dan sayang tu  . dan sebab tu lah aku nak berjalan-jalan supaya aku tak terlalu dibebani masalah ni . lagipun mungkin dia bahagia dengan kehidupan solo dia sekarang . ???? . kenapa aku letak tanda soal ? cuma aku je tahu maksudnya . hurmm . okay , banyak sangat menyimpangnya cerita aku ni  . okay , a day lepas kenduri , family aku decide nak makan angin sebelum pulang ke teratak di sungai besar , and adik aku dengan bangganya ajak ayah aku pergi Pusat Sains Negara , okay , dalam perjalanan tu aku rasa adik-adik aku sekali dengan aku lelap dibuai mimpi . haha ! maklum lah , kepenatan masing-masing . hihi ~ then sampai dekat tol karak , ayah aku dah siap sedia bangunkan askar-askar dia yang tengah nyenyak tidor kat belakang  . kitorang pun dengan lemau , bangun la jugak .. hihi ! walaupun , tengah mimpi terbang-terbang . HAHA ! opps ! haha . lepastu , ayah aku terus bagi GPS dekat aku sebab nak suruh aku cari jalan pergi Pusat Sains Negara tu , DONE ~ kitorang pun ikot la apa kata MAKCIK GPS tu , dia suruh 'masuk kiri' kitorang masuk , dia suruh 'masuk kanan' kitorang pon follow , kadang-kadang rasa menyampah jugak dengan MAKCIK GPS ni , asyik membebel je kejenya . HAHA ! so dalam MAKCIK GPS tu membebel , akhirnya sampai la ke destinasi . yes ! my mom keluar terus pergi beli ticket and kitorang pun menjelajah la dalam tu . macam-macam ada , tapi sorry cuma aku dapat tangkap gambar OPTIMUS PRIME je , sebab masa tu kamera phone aku ade 18% . ouchh ! sampai lupa nak caj kan , nak taknak terima je la kan . okayy . 







besar jugak kan ? okay , yang ni je dapat aku bagi kat korang . lepastu perjalanan kitorang disambung untuk pulang ke sungai besar lagipun , my mom ada kerja , so takley nak jalan lama-lama , agak sedih jugak tapi apa pun . best sangat and enjoy , dapat la lupakan masalah aku sekejap . and now , aku dekat rumah aku , i'm back with my foolish problem . hurmm , and satu keputusan yang mengejutkan . so . doakan aku terus bahagia okay m walaupun tanpa ada insan yang bernama lelaki disisi :( ,. BYE 

Thumbs up untuk post ni

1 comment:

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013