Friday, December 2, 2011

wish for something

morning peeps*

okay , still morning .. and i just woke up , sorry . bukan malas tapi foolish problem aku yang buatkan aku ni macam something like in misery . sedih kan ? dalam a few weeks ni , i try nak jadi who am i like past , tapi kenapa kenapa dan kenapa ? kerap sangat muncul dalam ingatan aku . okayy . i'm fully be grateful yang foolish problem aku ni tak kena time aku tengah face a big exam or anything yang boleh buat hidop sengsara . alhamdulillah :) . but , he the ones who change me than who i am , but why ? okay , betul cakap orang jangan mengharap pada yang tidak pasti . okayy . dalam aku terperuk dengan foolish problem aku ni , i wanna say thanks dekat my close family also friends yang bagi semangat dekat aku . without them , i may be not like now .. *sigh* .. 

then , dalam masa tu jugak .. banyak benda yang aku buat nak hilangkan masalah ni , tapi semuanya ujian . and i should accept it . alhamdulillah because i can feel how the love hurt is . someday , i wish for the right guy who will be my first and last love . *wish* .. okay . yang paling tak tahan , bangun dari tidur , first thing yang aku ingat is his face , how bad it is ? , nak tidur pon ingat dia , and yang paling teruk , even sesaat , always remind me of him , kadang-kadang tension jugak bila jadi macam ni , but its all about lesson *ambik pembaris ketuk kepala aku* . okay .. i have the right to choose my own life .. *fuhhhh* . 



pic kat atas ni , menggambarkan apa yang terjadi kat aku sekarang . doakan aku dapat kebahagiaan aku balik even bukan dengan orang yang sama :')

Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013