Tuesday, November 15, 2011

learn from something

dah lebih one week , dia tak mesej , tak call 
what happen ? that is playing on my mind ..
like i did the BIGGEST mistake to him
hmm ~ i never thought it could be like this
aku dah cuba but my mind always reminds me about him
aku taknak jadi bodoh , but apa yang aku fikir 
saya cuma sayang dia .
yaaa ! thanks for doing me like this 
u treat me this way  ,
sorry , i admit yang saya ni takde perasaan
saya tahu awak baik sangat dengan saya 
but .. 
i'm speechless when i want to say about you 
my hope that our relationship will never last 
:'(
okay , fine . 
takde apa yang boleh dicakap 
my lips already clammy ..

i wish for nothing 

*p/s : ya allah , kuatkanlah hambamu ini dengan pelbagai ujian yang telah engkau berikan 
kepadaku , sesungguhnya aku hambamu yang lemah .

and i will miss this anniversary :'(




Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013