Saturday, November 19, 2011

TERIMA KASIH

hey*

sorry for the stupid mood . semakin lama mood aku semakin hilang , i don't know why ..

biar je lahh kan . nak buat macam mana , aku terima dengan hati yang ikhlas 


awak

TERIMA KASIH sebab buat saya sedih


TERIMA KASIH sebab bagi harapan palsu dekat saya

   TERIMA KASIH sebab buat saya sayang awak

TERIMA KASIH sebab awak dah buat hati saya tak percaya janji lelaki

TERIMA KASIH sebab awak permainkan perasaan wanita lemah macam saya   

dan TERIMA KASIH sebab awak mampu bertahan untuk saya , saya tak pernah mintak untuk jatuh hati kepada awak , tapi semua takdir , dan saya redha apa yang jadi dekat saya , selama ni awak cakap sayang hanya dari mulut , bukan dari hati . dan TERIMA KASIH sebab saya dah dapat pengajaran dari semua , saya tahu ada hikmah semua ni , bukan senang saya nak lupakan awak , nak benci awak apatah lagi .. mungkin saya akan cuba DELETE awak perlahan-lahan dari minda saya , dulu awak pernah sendiri cakap awak taknak saya berubah hati , tapi kenapa akhirnya awak yang berubah .. rindu dan sayang selama ni cumalah lakonan ? kalau awak fikir macam tu , tahniah sebab lakonan awak hebat .. hebat sampai buat saya percaya , buat saya sayang ... mungkin kali ni saya jadi bodoh , tapi mungkin dengan kuasa ALLAH S.W.T , awak akan terkena macam yang saya kena , tapi yang penting , saya tak pernah menyesal sayang awak , tapi saya mungkin pelik kenapa awak jadi macam tu .. 'I LOVE YOU','SAYANG AWAK' semua tu hanya dekat mulut kan ? yang penting , TERIMA KASIH untuk semuanya .. 

Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013