Monday, November 21, 2011

thanks to CIK AURA @ KAK ZILA

afternoon peeps*

sorry sebab entry sebelum ni asyik nak touching je , btw dah okey sikit kot *KOT* 
hari ni i feel happy sebab blog dah TRANSFORM into new world ( bukan transformer okay walaupun movie favourite :P ) first of all , terima kasih dekat tuan diri (blog cik aura) iaitu kak zila or senang sikit cik aura la sebab orang kenal dia dalam facebook dengan nama tu je . sorry kak zila , promote akak jap . hehe ! okayy , back to the point , aku nak berterima kasih dekat dia sebab dia dah setting baekkkkk punyerrr blog aku , yang penting header yang menjadi impian aku dah pun aku dapat , thanks again kak zila sebab tolong saya :) .. okayy , just tengok je okay transformer aku ni :D


Thumbs up untuk post ni

2 comments:

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013