Thursday, June 28, 2012

special day 26 JUN 2012 :)

asalamualaikum semua . hihi :)
sorry sebab dah jarang buat entry lagipun hidup aku dah semakin busy . again ? BUSY ? busy ker masalahnya . hahaha :D . okay , hari ni aku nak cerita serba sedikit pasal surprise yang aku dapat . disebabkan umur dah makin lanjut , memang tak sesuai sebenarnya . HAHAHA ! tarikh 26 jun 2012 hari yang bermakna bagi aku , sebab apa ? okay HAPPY BIRTHDAY TO ME . haha !  officially thanks kat SAHABAT baik aku siti nuratiqah and ainil akhma , thanks sebab buat party untuk aku walaupun kecil je , and aku hargai sesangat :') . memang sedih bila dipikirkan balik , tapi yang paling penting aku sayang dorang sesangat *KEPADA KORANG BERDUA : korang sentiasa dalam list di hati aku selain aku punya ehem2 dan family aku* hehe :) .. ape ape pun , aku enjoy sesangat dengan korang . hope persahabatan kita kekal hingga akhir hayat :') INGAT TU ! 

then , aku nak ucap terima kasih jugak kepada makcik brutal aku , cik ziera , yang sudi bagi hadiah kat anak buah kau ni , tak sangka lak kau baik hati kan , ingat kedekut sangat ! hahah ! btw , tolong bagitau encik hamster kau , disebabkan kau cakap dia nak bagi hadiah , well , aku nak tuntut jugak ! Kejam tak aku ? hahaha :p . and special thanks to my parents gak , yang bagi hadiah mengejut , masa tu mengalir jugak la airmata walaupun aku sorok-sorok *poyo je kau ni* HAHA ! okay , thats all peeps .. 





kami SAHABAT till the end our life <3 





::ehem2 ! thanks jugak to my beloved boyfriend , incik suhaimi a.k.a budak kepeng , sayang awak gila-gila laa yunk . hhehehe ! hadiah saya jangan lupa ye .. LOVEYOU muchukkk :D





Thumbs up untuk post ni

1 comment:

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013