Monday, July 23, 2012

apa erti sahabat bagi aku ?

assalamualaikum peeps :) , sorry dah lama tak update , erm , ambil masa nak fikirkan post apa yang nak dimasukkan . from the title , dah boleh agak kan aku nak cerita apa .. aku just nak cakap yang tak semua orang akan suka dengan kita even kita buat baik seribu kali . yup ! nobody's perfect . bagi aku , benda yang paling penting selain keluarga adalah sahabat/kawan . aku tak pernah mintak pon orang tak suka aku , benda-benda macam ni , aku dah lali dengan semua ni , ahhh ! aku sedih , kecewa dengan semua ni . mana kawan aku ? mana dia bila aku susah dengan senang sekarang ni ? kadang kadang aku rasa aku tak diperlukan .. okay , no wonder laahhh . aku terasa ? yup . mungkin .. sorry sebab aku terus terang , dan dia tengah sukaria sekarang , aku pulak just tengok dari jauh .. ( sorry la weyy ! aku mampu cakap dalam ni je . kalau nak jelas pape , kat sekolah/luar pon bole ) . kalau aku senyap sekali sekala , kadang kadang aku malas bercakap , kadang kadang aku biarkan je .. aku bukan cemburu , iri hati or what . cuma , hmm , entahlahh ,. aku taktau nak cakap apa . just terasa sebab i need my own bestfriend , maybe tak de orang faham . tapi buat masa ni , aku senyap selagi aku boleh .. 




P/s : dia kan da ada kawan lain , aku sape lagi dahh . okay byeee :)


BYE BYE :')


MOOD : * aku bengang sebab tak dapat makan bubur lambuk ari ni . ini tidak adil . :'D *

Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013