Thursday, January 31, 2013

when a piece of my heart has gone ....

assalamualaikum

hari ni aku santai sorang-sorang dekat dalam bilik then aku teringat balik apa yang bestfriend aku cakap , kita perempuan selalu berkorban untuk orang yang kita sayang tapi sayangnya lelaki tak pernah nampak apa yang perempuan buat untuk dia .. hmm , bukan aku tak nafikan , tapi bila fikir aku sendiri yang sayu .. everyday aku tunggu dia mesej , tunggu dia call .. then aku tahu dia terlalu busy , sangat busy .. dia pernah bgtau yang dia akan busy dan takkan ada masa untuk rehat .. tapi , dalam dia busy tu , dia ingat aku ke ? dia rindu aku ke ? itu je yang mampu aku fikir , bila malam , aku selalu tunggu dia tapi dia tak pernah tahu sebab aku taknak bgtau  , kalau aku bgtau mesti dia marah sebab aku tak tidur .. aku cuma rindu dia , rindu sangat .. 


as the pictures , sorry dears , i just want to be with you now , i need you when you try to cheer me up , your jokes .. that can make me feel comfortable with you .. hope you don't forget me dear :') ILOVEYOU


Thumbs up untuk post ni

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda dekat sini
usha jer pon takpe



Nieylsa Jiehaa own copyright 2012-2013